Lejeroversigt

En bred vifte af virksomheder midt i det grønne

En lang række private og offentlige virksomheder og organisationer har etableret sig i Ferskvandscentret ErhvervsPark. Det er brancher hovedsageligt indenfor:

  • Vandmiljø
  • Energi
  • IT
  • Rådgivning, udvikling og konsulentydelser
  • Ledelse og personaleudvikling


Her ser du den aktuelle liste over virksomhederne i Ferskvandscentret ErhvervsPark. 

AC Sports ApS
Achievers ApS
Anita Dalsgaard
Applicate IT
ASK Bogføring
ASK Headhunting
ASNET Board
Bachmann electronic
BlueMachine
BoligOne
Bosolog ApS
Dansk Akvakultur
DEIF A/S
Documatic ApS
DTU Aqua
DynamiKS ApS
EnviDan A/S
erhvervSilkeborg (G-Kraft)
Erhvervspsykolog Ejnar Bryld
Erhvervsstyrelsen
Evers JobTrivsel
Expero
Factotech ApS
FLEX-IT / Kingo og Co.
Gorridsen Design Concept
Gurit UK Ltd.
Hviid Advokater A/S
IMPORTGUIDEN ApS
Institut for Bioscience Aarhus Universitet
IT-afdelingen A/S
iVision ApS
Katos
KEEP1SMPL
KeepFocus A/S
Krogh Regnskab ApS
Lte Salgsrådgivning
M&B ApS
MBP Group
MMB Software ApS
MotionLab Holding ApS
Nielsen Management
Nordhydraulic
NRGYsaver ApS
One2Feed
Oracle Danmark
Organisationskonsulenterne
Perron86 - erhvervSilkeborg
Ready2Clean
Reflexio
Ret&Råd Silkeborg v/Advokat Ole Krabbe
SESAM World ApS
Sotea
Speedrecruiters ApS
STRATNO
Sverdrup Steel A/S
SøndergaardAdvice
Sørensen ApS
Tang Financial ApS
TechRas Miljø ApS
Thrace Polybulk
TIMESAFE
Vipindi ApS
Volu Ventis ApS
Welcome Security
WellComm
Wølund & Wraae
Aagaard Management

Præsentation af AC Sports


AC Sports er et privatejet firma, der holder til i det smukke Silkeborg. Her er vi tæt på skov og sø og alt den natur vi selv nyder at motionere i og passe på. Vi har begge livslang erfaring med salg indenfor cykling, sportstilbehør og fødevarer. Og vi er begge passionerede atleter indenfor triathlon, landevejscykling og MTB. Firmaet har det danske agentur på en lang rækker mærker. Primært cykler fra Focus, Cervélo, Kalkhoff og Univega - med salg til forhandler i Danmark. Herudover forhandler og tester vi andre sportsprodukter som Sailfish wetsuits, energi fra Squeezy og Chimpanzeebar, muskelstimulation fra Compex, bodycare produkter fra Sportique, HED hjul, Swiss Eye wear m.m.

Vi vil gerne agere showroom for de forskellige mærker, som vi er meget stolte af at kunne præsentere. Vi lægger stor vægt på at finde produkter der udmærker sig på deres felt ved at optimere, levere det sunde og rene, give det ekstra skub til dig og din sport i din daglige træning eller i kampen mod mål. Kom forbi os i bygning O - eller kontakt os:

Allan Torne

Direktør

40 12 66 63

allan@acsports.dk

Carsten Skou Nielsen

Direktør

40 12 66 64

carsten@acsports.dk

Camilla Dygaard Christensen

Salg og marketing

40 20 01 46

camilla@acsports.dk

Achievers ApS

70 265 267

mail@achievers.dk

Jeg er specialist i digital strategi og fødevarekommunikation. Med min store indsigt i digitale platforme og sociale medier hjælper jeg fødevarevirksomheden og andre smv’er med at lægge en digital strategi, der sikrer, at de skaber forretning med deres digitale indsats.

Anita Dalsgaard

Indehaver

41 11 02 74

anita@anitadalsgaard.com

Brug Applicate IT’s funding specialister til at skaffe midler til dit Teknologi projekt

Innovationsvirksomheden Applicate IT er meget mere end et software hus. Vi hjælper også vores kunder med at skaffe dem midler til at realisere deres projekter. Bare i år 2015 har vores funding specialister skaffet vores kunder betydelige millionbeløb i puljemidler. Vores funding afdeling er stærk specialiseret inden for hjemtagning af projektmidler til teknologi projekter, og har en stor erfaring med screening og udvælgelse af danske og Europæiske puljer, dette målrettet hver enkelte projekt. Ved at gøre brug af professionel assistance til fondsansøgninger, stiger chancerne for bevilget tilskud i en helt afgørende grad. Vores høje succesrate skyldes vores specialisters kendskab til en optimal opstilling – teknisk som økonomisk, i et sprog og en forståelsesramme der fungerer i praksis – målrettet til at ramme evaluatorens forventninger til den gode ansøgning. Vores specialist assistance spænder over alt fra rådgivning omkring konkrete ansøgninger, til komplet puljescreening og udformning af fondsansøgninger til påtænkte projekter.

Michael Pedersen

60 25 70 20

mpe@applicateit.dk

Annette Kristensen er ejer af ASK Bogføring, og har mere end 25 års erfaring med bogholderi og regnskab for små og mellemstore virksomheder bl.a. fra sin ansættelse hos Deloitte. Annette valgte at blive selvstændig i 2007 for at udnytte alle sine kompetencer og især blive ”herre (dame) i eget hus”.

Hvis du står helt alene med de mange regnskabsudfordringer, så kan ASK Bogføring hjælpe din virksomhed med følgende:

• Bogføring
• Kasse-/bankafstemning
• Fakturering
• Debitor- og kreditorstyring
• Lønadministration og indberetning af e-indkomst
• Momsindberetning
• Udarbejdelse af balancer, saldolister m.m.
• Klargøring af materialer til revisor
• Optimering af forretningsgange
• Hjælper gerne med opstart af eget bogholderi

Alle opgaver udføres professionelt og i overensstemmelse med gældende lovgivning.

Besøg ASK Bogføring, som har et meget hyggeligt kontorlokale i bygning O på plan 1 (erhvervSilkeborg G-Kraft), eller kontakt

Annette Kristensen

23 66 47 26

info@ask-bogholder.dk

Annette Sofia Skotte

Headhunter og cert. coach

23 98 61 44

ask@askheadhunting.dk

ASNET Board er et non profit netværk. Der arbejder for


· at skabe fremdrift og resultater i mindre og mellemstore virksomheder
· at være et aktivt og udviklende netværk for bestyrelsesmedlemmer

Vi har ca. 150 medlemmer og disse medlemmer har aktuelt 500 bestyrelsesposter, svarende til 5 % de bestyrelser i SMV der har et eksternt bestyrelsesmedlem.

Desuden har medlemmerne erfaring fra andre 2000 bestyrelsesposter.

Henrik Nielsen

CEO ASNET Board

40 85 89 33

ceo@asnet.dk

Frank Jensen

Direktør

87 22 54 12

70 20 28 34

f.jensen@bachmann.info

Karsten Møller Nielsen

Direktør

+45 5360 2029

kmn@bluemachine.dk

Præsentation af BoligOne


BoligOne Thomas Jørgensen er en ejendomsmæglerforretning, hvor vi arbejder under overskriften “Ejendomsmægler! - Det ka’ du selv være…?".

Filosofien er at lave skræddersyede løsninger der matcher dit behov. Det er et kundefokuseret koncept, hvor der er fuld frihed til at vælge til og fra, så du får det, netop du har behov for - og kun betaler for det der er værdiskabende for dig.

Samtidigt er det overskydende fedt skåret fra, så der ikke er unødvendige omkostninger forbundet med et boligsalg gennem BoligOne. Uden at gå på kompromis med kvaliteten, kan du derfor få et boligsalg, der koster mindre end normalprisen.

Der er en stærk lokalforankring i området omkring Silkeborg, men der er solgt boliger så langt væk som Viborg, Middelfart og Århus.

Det største fokus er på salg af private boliger og det omfatter alt fra ét-værelses lejligheder, villaer, landejendomme og andelsboliger samt sommer-huse.

Udover salg af ejendomme, laver jeg årligt nogle hundrede vurderinger for BRFKredit / Jyske Bank. Det giver et unikt indblik i markedet og stor erfaring i prisfastsættelser.

Som et lidt mindre forretningsområde laver jeg opgaver som syns- og skønsmand for retten og bliver udmeldt når der er tvister i private bolig-handler. Som udmeldt skønsmand agerer jeg som dommerens forlængede arm og skønserklæringen indgår ofte som det afgørende bevis i domsafsigelsen.

Som ejendomsmægler samler vi al ekspertise om køb og salg af boliger ét sted. Vi har markedskend-skab, byggeteknik, boligfinansiering og ejendoms- jura som kompetence og kan derfor med fordel benyttes som køberrådgiver. Hvor advokaten pri-mært kan ejendomsjuraen får du en komplet råd-givning, når ejendomsmægleren er på din side når du køber. I sidste ende handler det om at finde den rette ejendom til den rette pris.

Er der et emne, der berører ejendomsmarkedet, har jeg som regel en holdning til det - og deler gerne ud af den - min dør er altid åben i N-bygningen (IT-huset). Du er mere end velkommen til at kigge forbi vores kontorlokale på plan 1.

Eller kontakt os:

Thomas E. Jørgensen

20 15 23 02

tej@boligone.dk

Jesper Ravn Jacobsen

22 75 16 09

jrj@bosolog.dk

Brian Thomsen - Direktør

89 21 22 64

40 76 28 70

brian@danskakvakultur.dk

Marianne Sneftrup - Administration

89 21 22 60

marianne@danskakvakultur.dk

Jens Lyngsoe

Application Engineer - R&D Products & Solutions

+45 9614 4375

+45 2777 6718

jle@deif.com

Kim Jensen

26 18 06 00

kij@documatic.dk

DTU Aqua er et institut på Danmarks Tekniske Universitet. DTU Aqua forsker, rådgiver og uddanner på universitetsniveau og bidrager til innovation inden for bæredygtig udnyttelse og forvaltning af akvatiske ressourcer. Instituttet forsker i akvatiske organismers biologi og populationsøkologi, fysiske og kemiske processer i vandmiljøet og økosystemers struktur og dynamik og inddrager relevante naturlige og menneskeskabte påvirkninger. DTU Aqua har lokaliteter i Lyngby, Silkeborg, Hirtshals og Nykøbing Mors samt havforskningsskibet Dana. DTU Aqua i Silkeborg beskæftiger sig primært med ferskvandsfiskeri og økologi samt populationsgenetik.

Anders Koed

35 88 31 46

ak@aqua.dtu.dk

Tine Kastrup

35 88 31 34

tik@aqua.dtu.dk

Karl Johan Harmann Jensen

Direktør

70 20 90 17

26 83 86 86

Tommy Bitsch Urup Madsen

Net Software Developer & Partner

70 20 90 17

26 81 86 86

Morten Fjerbæk

Direktør

mof@envidan.dk

Torben Vilsgaard - Direktør

87 20 47 22

29 26 00 00

tv@erhvervsilkeborg.dk

Ejnar Bryld

20 14 23 80

eb@ejnar-bryld.dk

Erhvervsstyrelsen arbejder for vækst og beskæftigelse i hele Danmark.

Erhvervsstyrelsen er forvaltningsmyndighed for EU’s Regionalfond og EU’s Socialfond.

Fondene investerer i perioden 2014 – 2020 ca. 3 mia. kr. i at skabe vækst og job i alle danske regioner gennem medfinansiering til konkrete projekter.

Projekterne bliver indstillet til EU-støtte af de regionale vækstfora, og vores rolle i Erhvervsstyrelsen er herefter at tjekke projekternes lovlighed, sagsbehandle og kontrollere undervejs og sidst, men ikke mindst at udbetale penge fra fondene.

Udover opgaven som forvaltningsmyndighed betjener vi også erhvervs- og vækstministeren på det regionalpolitiske område.

Vi er ca. 40 fuldtidsansatte hos Erhvervsstyrelsen i Erhvervsparken, og vores faglige baggrunde er især som økonomer, jurister, revisorer, kontorfunktionærer m.fl.

Rasmus Evers

Indehaver

29 91 95 59

post@eversjobtrivsel.dk

EXPERO om ErhvervsParken og G-kraftmiljøet:

Man udvikler sig som menneske

Sådan lærte jeg G-Kraft at kende

Jeg har haft hjemmekontor i de seneste 6-7 år, så da jeg stod overfor at ville skabe min egen virksomhed, var det naturligt at drive den fra netop hjemmekontoret. Jeg havde på forhånd besluttet mig for at være tilknyttet ErhvervSilkeborg, for at åbne nye døre både menneskeligt og fagligt. Derigennem blev jeg også bekendt med G-Kraft og dets faciliteter på Ferskvandscenteret. Jeg havde ikke tænkt at det ville gøre den store forskel for mig og min forretning, at komme væk hjemmefra, men det skulle vise sig at jeg tog grueligt fejl. Jeg er heldigvis nysgerrig af natur, og ikke typen der siger nej til noget, uden at have sat mig ordentligt ind i tingene. Derfor tog jeg kontakt til ErhvervSilkeborg, med henblik på et møde i G-Kraft, så jeg kunne få et indtryk af forholdene.

Det første møde

Når man passerer de to hvide søjler, som trygt omfavner én når man entrerer Ferskvandscenteret i bil, er man ikke i tvivl om at stedet har noget helt særligt at byde på. De flotte hvide bygninger stod nærmest majestætisk og hilste på da jeg ankom. Straks efter at have forladt bilen følte jeg mig hjemme. Da jeg første gang trådte ind i G-Kraft-lokalerne var jeg ikke et sekund i tvivl om, at stedet var noget helt særligt. Stemningen osede af visioner og nytænkning, men også af fællesskab. Et fællesskab jeg ikke har mødt siden min efterskoletid. Det stod hurtigt klart for mig at G-Kraft er et sted hvor alle, der vil hinanden godt, er velkomne. Her deler man hinandens glæder og sorger, uanset hvor store eller små disse end måtte være.

Kærlighed ved første blik

Allerede ved første øjekast var jeg ikke i tvivl om, at G-Kraft kunne bidrage positivt til mig og min virksomhed. Jeg var samtidig ved at blive en smule skør af, at sidde derhjemme uden sociale input og inspiration. Derfor var beslutningen, efter mit første møde, nem at træffe.

Jeg driver en rådgivningsvirksomhed, og den troværdighed jeg ønsker at vise overfor mine kunder bliver med garanti styrket af, at byde dem ind i disse faciliteter. I forhold til de praktiske foranstaltninger er der alt hvad man har behov for, når man skal drive en virksomhed i dette århundrede. Når det så samtidig er pakket ind i disse fine bygninger bliver det hele bare mere indbydende. Man kan låne et mødelokale i det fine Vejlsøhus, eller tage et Walk and Talk møde i den flotte natur. Uanset hvad man vælger, er der garanti for, at det ikke er omgivelserne, der gør mødet til en fiasko.

Harmonien

Det er dog først når G-Kraft ånden, og de fysiske rammer mødes, at magien rigtig opstår. Jeg kan, ganske enkelt, ikke være andet end glad, når jeg træder ind af døren om morgenen, og denne glæde synes kun at styrkes op ad dagen. Fællesskabet og ånden i G-Kraft giver en lyst til at være iværksætter, og man bliver stolt af at være en del af netop dette fællesskab. Det er nogle dage krævende at drive virksomhed, og man er til tider en smule opgivende. Men i G-Kraft skal man blot gå ned til kaffemaskinen, over i kantinen eller banke på hos naboen, for at møde et inspirerende menneske, som straks kan give én modet tilbage i kroppen. For mig er netop samtalerne den helt store gave ved, at være en del af Erhvervsparken. I G-Kraft formår man at samle en gruppe mennesker, som har en livsglæde og lyst til at skabe, at man ganske enkelt ikke kan undgå at falde i snak. Der går ikke en dag uden at andre, har inspireret mig til en ny idé. -Enten efter en spændende samtale, eller blot fordi ånden giver mig skabertrang og inspiration. Dette er, efter min mening, et af de vigtigste elementer i det at drive en succesfuld virksomhed. Netop at kunne finde inspiration og lyst til at skabe og udvikle, for kommer dette ikke til én vil tingene gå i stå. Et andet væsentligt element i det er at drive en virksomhed, er for mig værdigrundlaget. De værdier som man hver dag arbejder efter, og som danner grobund for ens visioner og mål. I G-Kraft bliver denne tilgang kun understøttet, da man er er en del af et miljø, hvor succes ikke kun måles på bundlinjen. Derimod er målet at skabe noget godt og at gøre en forskel, og økonomisk succes er at kunne tjene sin egen løn.  

For mig har det, at blive en del af ErhvervsParken på Ferskvandscenteret, været en absolut game changer. Det er svært at beskrive den harmoni der opstår, når man samler så energiske mennesker i disse smukke omgivelser. Derfor kan jeg kun anbefale at man besøger Ferskvandscenteret og mærker energien, omgivelserne og ikke mindst ånden.

 

Andreas Pape Kjærsgaard, EXPERO ApS 

Andreas Pape Kjærsgaard

CTS-rådgiver

61 67 42 22

andreas@expero.dk

Bo Kingo Damgaard

Direktør

40 75 19 71

bo@flex-it.dk

Marianne Gorridsen

21 22 08 06

info@gorridsen.dk

Jens Egholt Rasmussen

60 19 08 01

Jens.egholt@gurit.com

Jesper Hviid

Advokat

76308999

jh@hviid-advokater.dk

Importguiden ApS

+45 87 20 87 10

info@importguiden.dk

Christian Kjær

87 15 88 14

29 24 83 23

ckj@bios.au.dk

Præsentation af IT-afdelingen A/S


IT-afdelingen hjælper mindre og mellemstore virksomheder med deres IT problemer og at få et velkørende IT-fundament. Dét er IT-afdelingens DNA. Det har vi gjort siden 2000 som et danskejet, uafhængigt og veletableret specialisthus.

I dag tilbyder vi både Hosting, On Premise og IT-drift under samme tag – i værdifuld synergieffekt. Dét er præcis hvad der differentierer It-afdelingen fra sædvanlige IT firma’er og hostingvirksomheder. Og dét er jo i bund og grund, hvad det handler om: Mange års erfaring, der skaber overbevisende større IT-tryghed hos dig, fordi vi drifter og tager ansvar for hele din IT-platform.

Udover at drifte IT og bygge infrastruktur sælger vi også hardware.

Thomas Lybek

Kundechef

70 20 23 34

tly@itafdelingen.dk

Kenneth Dalbjerg

IT Konsulent

70 20 23 34

kda@itafdelingen.dk

Jesper Byskov

Direktør

87 20 87 00

byskov@ivision.dk

Hos Katos er vi specialister i nethandel, og vi har mere end 12 års erfaring med at udvikle og rådgive omkring webshopløsninger.

Vi hjælper webshopejere med enten at komme igang, få succes med eller skalere deres salg på nettet.

Katos er startet af brødrene Andreas Pape og Olof Maximilian Pape, der i dag også ejer og driver syv netbutikker: 

www.lommelygtesalg.dk

www.pande-lampe.dk

www.cykel-lygter.dk

www.outmore.dk

www.aquaperler.dk

www.maxipro.dk

www.koeletaske.dk 

Hvis du overvejer at komme igang med e-handel, eller ønsker hjælp til at øge dit salg i din webshop, så kontakt os endelig på kontakt@katos.dk, tlf. 42507011 eller kig forbi vores kontor i bygning O

Olof Maximilian Pape

+45 4250 7011

op@katos.dk

Andreas Pape

+45 4245 0050

ap@katos.dk

Mik Ellegaard Bechmann

Indehaver

27137614 eller 26277388

Kontakt@keep1smpl.dk

Maj Ellegaard Bechmann

27137614 eller 26277388

Kontakt@keep1smpl.dk

David Friisholm

Administrerende Direktør

70 20 19 99

29 23 81 00

dfr@keepfocus.dk

Christian Krogh

Indehaver

20 63 23 53

ck@krogh-regnskab.dk

Lise Terkildsen

Direktør

4272 9903

lte@liseterkildsen.dk

Kenneth Dahl

+45 2014 8277 China mobile: +86 158 2081 590

m-b@mail.dk

Præsentation af MBP Group

"Vi vil være den foretrukne samarbejdspartner for industrier der har overskud af eller ønsker at erhverve biologiske biprodukter, ved at levere tilpassede løsninger præget af vore medarbejderes høje niveau og kompetence”.

MBP servicerer en række industrier ved at afhente biprodukter. Biprodukterne er især af typen olie og fedt, men faste produkter og pulvere håndteres også. Eneste betingelse er at leverandøren arbejder med biologiske råvarer. 

MBP arbejder med fokus på ekspertise og markedsfører biprodukter for virksomheder, der foretrækker at fokusere på deres hovedprodukter.

MBP er specialiseret i at finde optimale markeder for biprodukter. Gennem et omfattende produktkendskab, såvel som viden om tekniske krav til råvarer i forskellige sektorer og anvendelser, er MBP i stand til at forsyne vore kunder med miljømæssigt bæredygtige løsninger såvel som omkostnings effektive produkter og råvare alternativer.

MBP markedsfører produkter inden for områderne: bioolie, tekniske olier, dyrefoder, gødning og biogassubstrater.

Resultatet bliver det vi normalt refererer til som en ”Win – Win – Win situation”. Et Win for leverandøren, som får en bedre løsning for sit biprodukt, et Win for kunden, som får en alternativ råvare til en lavere pris. Og et Win for miljøet, når et biprodukt genanvendes og bruges optimalt. Det er dette koncept, som har været en succesfuldt grundlag for MBP.

Hvis du har lyst til at læse mere, kan vi henvise til vores hjemmeside: www.mbpgroup.eu

Du er velkommen til at kigge forbi vores kontor i bygning N - eller kontakte os:

Carsten Green Jensen

61 55 79 80

cgj@mbpgroup.eu

Carsten Heinmann

Indehaver

cheinmann@mmb.dk

Niels Pedersen

Indehaver

+45 40 522 489

nip@managementservices.dk

Nielsen Management er en partner og netværksorganisation hvis formål det er, at være en vækst katalysator for mindre og mellem store virksomheder.

Nielsen Management skaber forretnings-udvikling ved at arbejde med virksomheds-ejeren, bestyrelsen, direktionen, ledergruppen og funktionslederen.

Fokus er på at øge markedsorienteringen gennem udviklingen af den strategiske position, lederskabet og afsætningsfunktionen.

Værdier: Vedholdende – Udfordrende - Resultat

Henrik Nielsen

CEO

40 85 89 33

info@nielsenmanagement.dk

NRGYsaver ApS

Direktør

+45 5359 3900

mail@nrgysaver.com

Pia Schriver

87 57 27 77

61 62 70 61

ps@one2feed.dk

Lars Vincent Pedersen

40 11 39 75

lars.pedersen@oracle.com

Annemette Lahrmann

22 42 29 87

annemette@org-kons.dk

Mads Krarup

21 93 79 92

mads@org-kons.dk

Annette Spicker Bruhn

3029 4820

asb@erhvervsilkeborg.dk

Carsten Meyer-Zeuthen

cmz@erhvervsilkeborg.dk

Kim Jensen

51 52 61 19

r2clean@outlook.dk

I Reflexio er vi kendt for at være eksperter på styring og udvikling af den offentlige sektor og dens samspil med borgere og civilsamfundet. Vi er optaget af den offentlige sektors mange roller, dynamikker og den løbende udfordring om hele tiden at kunne skabe den fornødne ligevægt mellem de mange krav og udfordringer og de tilstedeværende ressourcer – økonomisk, faglig og mellemmenneskeligt.

Grundlæggende tror vi på, at den offentlige sektor kan meget - og vil endnu mere. Sammen med vores kunder har vi som mål at levere meningsskabende løsninger og forandringer. Mening for alle velfærdens ”leverandører”, hvad enten det er politikere, ledere, fagpersoner, borgere og civilsamfundet. Vi har et konstruktivt syn på ”problemer”. Det er nemlig vores erfaring, at nøglen til effektivitet og faglig udvikling er en bevidst opmærksomhed på at forstå problemerne. Det gøres bedst med nysgerrighed og i en reflekterende inddragende proces med de lokalt ansvarlige – og det er vi gode til.

Vi elsker data. Alle gode beslutninger kræver en grundig analysebaseret forberedelse og en effektiv implementeringsfase. Vi tror på, at præcise problembeskrivelser, fokuseret indsamlet viden, opdaterede fakta og inddragelse af relevant ekspert- og praksiserfaring er centrale forudsætninger for at træffe gode beslutninger med ønskede resultater.

Vi skelner ikke mellem kolde og varme hænder, når der skal prioriteres og planlægges velfærd. Der er brug for alle gode ressourcer, når de fagligt gode og effektive løsninger skal findes. Vi interesserer os for det gode samspil mellem alle de nødvendige kompetencer, der skal i spil, når de komplekse velfærdsudfordringer skal imødekommes.

Vi synes, at økonomi og økonomistyring er helt vildt vigtigt! Det skal gøres spændende for alle ledere og medarbejdere at arbejde med dette felt. De gode løsninger skal netop findes i de bedste sammenhænge mellem de mangeartede møder med borgere og brugere og så de strukturer og pengestrømme, der definerer rammen for indsatsen. For når alle ved, hvad ”de får for pengene” er der mulighed for både refleksion om indsatsens værdi og gode kursændringer mod bedre effekter.

Carsten V. Frandsen

Partner

5369 1392

cf@reflexio.dk

Ole Krabbe

Advokat

20 27 67 80

okr@ret-raad.dk

Carsten Nøkleby

Ph.D. & M.Sc. Engineering

24 63 05 27

can@sesam-world.com

Anne Marie Fromsejer

Administration & Partner

7240 1464

afn@sesam-world.com

Jess Munch Teilmann

Direktør

70 20 99 24

js@sotea.dk

Heidi Dalkjær Simonsen

Headhunter / Rekrutteringskonsulent

71 99 4321

51 88 08 04

hds@speedrecruiters.com

Jakob Nørgaard

20 60 66 33

jn@stratno.dk

Marlene Thomassen

29 78 82 77

marlene@sverdrupsteel.com

Hans Søndergaard

Direktør

20 31 46 63

hso@sondergaardadvice.dk

Benny Egholm Sørensen

31 41 49 67

bes@connecting-markets.com

Jan Tang Sørensen

Indehaver

+45 26 33 80 01

jan@tang.financial

TechRas Miljø er specialiseret i at levere komplette separationsløsninger både indenfor proces og anlæg til renseanlæg og industri. Firmaet har siden 2002 udført komplette afvandingsinstallationer af spildevand med både dekantere og skruepressere.

De senere år har TechRas Miljø udvidet deres ekspertise område til også at dække filterløsninger for separation af primær slam samt polering af effluent og samtidig fjernelse af mikroplastik i udløbet, proces optimeringer af renseanlæg med S::Selelect samt DEMON samt 3 faset separationsudstyr for olieindustrien, som opfylder ATEX krav.

 

TechRas Miljø er eneagent for salg af følgende separationsleverandører:

  • HAUS dekanter centrifuger samt separatorer
  • ACAT skruepresser
  • EssDemon procesoptimerings teknologier S::Select og DEMON
  • Mecana filterløsninger
  • HAUS Turbo Kompressorer
  • Senqcia Maxco skrabersystemer

Frank Rasmussen

Specialist

29 65 24 26

fbr@techras.dk

Olaf Jørgensen

89 21 21 71

23 72 22 06

olaf.jorgensen@polybulk.com

TIMESAFE er et online baseret Service Management- og samarbejdsværktøj (SaaS), som gør det muligt for interne og eksterne brugere at arbejde bedre og mere effektivt sammen. Vores kunder er typisk større organisationer, hvor vores værktøj på enkel vis giver overblik over en organisations anlæg og fuld transparens i forhold til udførelsen af service, leverandørers performance mv. TIMESAFE genererer dokumenterbare store besparelser og gør det muligt at kunne igangsætte relevante vedligeholdsaktiviteter m.v. på et opdateret datamæssigt grundlag.

Vi tror på enkelthed, effektivitet, relevans og samarbejde.

Steen Olsen

Hovednummer: 70 60 50 56

Steen Olsen: 20 90 82 57

steen@timesafe.dk

Optimering af organisationens processer og relationer.

 

Vi hjælper virksomheder og organisationer med at udvikle forretningen og eksekvere på planerne.

Brian Reinhold Jensen

Partner

40 29 58 13

brian@vipindi.dk

Jan Borregaard

Partner

21 70 36 25

jan@vipindi.dk

Søren Hjort

Direktør

22 14 28 33

sh@voluventis.dk

Thomas Ljungberg Kristensen

IT sikkerhedskonsulent og ejer

+45 2158 1410

info@welcomesecurity.net

Niels-Henrik Jespersen

40 82 51 91

info@wellcomm.dk

Henning Wraae

Direktør

28 18 98 43

henning@wogw.dk

Jan Aagaard

Indehaver

23838844

janaag@hotmail.com